Nieuwsgierig - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu Nieuwsgierig - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu

Nieuwsgierig

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

04 Juli 2012 | Nederland, Maasdijk

Vandaag heb ik weer me best gedaan om mezelf te bezeren. Ik moest naar het ziekenhuis en heb nu 5 hechtingen op mijn rechterbeen onder mijn knie. Dat begint lekker. Nu komen hier wel enkele problemen bij, namelijk dat ik een week niet in het water mag en dat ik in thailand een ziekenhuis moet op gaan zoeken om tussen 7-10 dagen mijn hechtingen er te laten uithalen. Oei, ben benieuwd hoe dit in Thailand gaat met echt Thaise dokters en assistentes :S Hopen dat het goed komt :) ik ben er in ieder geval optimistisch over!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirte

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 12134

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 06 Augustus 2014

Costa Rica

14 Februari 2013 - 27 Februari 2013

A new discovery of India

08 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Thailand; here we go

17 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Malta 2011

Landen bezocht: