Dag 1 - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

14 Juli 2012 | Nederland, Maasdijk

Maandag 9 juli 2012
Om 7 uur landden we op Bangkok Airport. Lekker een nachtje in het vliegtuig gespendeerd. We hadden nog geen vervoer naar ons hotel dus lieten we ons gewoon meeslepen in de acties van de Thaise bevolking en boekten gelijk een city tour voor die middag. Iedereen was dood op dus het was ook lekker rustig in de auto ;) in het hotel deden we gewoon hetzelfde en gingen om 1 uur opstaan om te gaan lunchen. Lekker de Thaise cultuur snuiven en in een restaurantje stranden :) We moesten wel een beetje snel eten want om 2 uur werden we alweer opgehaald voor de city tour. Met de city tour gingen we tempels in en uit, gingen met een leuk typisch Thaise boot over de rivier varen door oud en nieuw Bangkok en bezochten we leuke winkeltjes. Daarna gingen we op advies van de gids ergens eten, iets typisch Thais, maar het viel zwaar tegen want het was een soort van fastfood tent met raar smakend eten. Volgende keer beter ;)