Dag 4 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

14 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Donderdag 12 juli
We konden dit keer 2 uurtjes langer uitslapen want we gingen vandaag naar het andere hotel bij de River Kwai genaamd; the River Kwai Jungle Rafts. We hadden vandaaruit eerst een wandeltocht door het dorpje Mon waar alleen maar werknemers van het hotel wonen, want dit hotel drijft op het water en is moeilijk bereikbaar van buitenaf. Het lijken hele gezellige mensen en er is zelfs een klein openbaar schooltje voor de kinderen. We gingen ook olifanten aaien, dat was echt grappig, maar wel eng. Na de wandeltocht ging iedereen even relaxen aan de rivier en gingen mijn broer en zus met een reddingsvest de rivier af vanaf het eerste vlonder en stapten ze het laatste vlonder weer op. Onze gids zei dat als je door blijft drijven dat je dan in 6 uur weer in Bangkok bent ;) dat zou op zich wel makkelijk zijn. Even een vlot bouwen en dan 6 uurtjes op de boot totdat je in Bangkok bent. Daarna gingen we even lunchen en weer verder relaxen. Toen we zus, broer en pa met de boot verder de rivier opgingen om vervolgens weer jezelf te laten afvoeren met de stroming nam ik een lekkere Thaise Foot Masage :) echt heerlijk! Daarna gingen we even wandelen door het dorpje en bezochten de enige tempel en de cliffs. De cliffs waren erg mooi en er was een mini tempel aan gebouwd. Tegen de cliffs zelfs stonden takken, maar ik weet niet wat daar de bedoeling van was geweest.
Na het eten gingen we naar de Mon voorstelling bij het hotel. De eerste indruk was supercool, maar toen ze begonnen wist ik niet meer wat ik er nou van moest denken. De kleine kinderen die traditioneel verkleed waren en toen ze begonnen met zingen was het zo schattig :)