Dag 5 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

14 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Vrijdag 13 juli
Na een dobberende nacht vol met onrust werden we wakker met een stralende zonneschijn. Anders dan andere nachten ( want het is regenseizoen) had het deze nacht niet geregend. Toen ik naar buiten keek zag ik opeens 2 olifanten in het water staan en ging ik er meteen naar toe ;) de verzorgers waren ze aan het voederen met ananas-schillen en me zus en ik gingen er gezellig bijstaan en de olifanten die in het water stonden aaien. Daarna was het tijd voor het ontbijt en gingen we heerlijk aan het water eten. Met een eitje, broodje en een  stuk fruit gingen we weer lekker relaxen aan het water. Daarna werden we per boot naar de verzamelplek gebracht en gingen we daar lunchen. Na de lunch werden we per bus naar de trein gebracht en reden we langs een schitterend landzicht een uurtje en werden we weer bij dat station opgehaald door onze bus. Een uur later stapten we met 2 andere een minivan in en werden we naar ons hotel gebracht. Maar anders dan gedacht want we reden allemaal rondjes en hij kon het hotel niet vinden dus toen reed de chauffeur naar het internationale ziekenhuis in Bangkok. Daar stapten mijn vader en ik uit om de hechtingen eruit te laten halen. Het was een mega groot gebouw, modern en super mooi! We werden gelijk geholpen en moesten ons boven registreren. Het was allemaal een beetje eng. We werden daarna gelijk doorverwezen naar de dokter, een paar verdiepingen naar beneden en toen was ik gelijk aan de beurt. Ze moesten me meten, wegen en bloeddruk op laten meten voordat ik verder kon. Toen kwam de dokter aan de beurt, wat eng. ;) Ik liet mijn wond zien en hij zag gelijk dat het nog te gevaarlijk was om hem open te maken.  Na het ziekenhuis gingen we per toek-toek snel terug naar het hotel om om te kleden en te gaan eten. In de avond gingen we nog uit met z'n drietjes bij Khaosan Road wat wel gezellig was. Op naar de volgende dag!

  • 14 Juli 2012 - 16:53

    Jeannette:

    He mirte zo te lezen hebben jullie hey erg leuk gelukkig zitten jullie daar hier regent het alleen maar gr Jeanette

  • 16 Juli 2012 - 05:10

    Mirte Huisman:

    In Thailand is het erg benauwd, dat wel, maar we hebben ook wel vaak regen gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirte

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 12118

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 06 Augustus 2014

Costa Rica

14 Februari 2013 - 27 Februari 2013

A new discovery of India

08 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Thailand; here we go

17 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Malta 2011

Landen bezocht: