This is it - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu This is it - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu

This is it

Door: Mirte Huisman

Blijf op de hoogte en volg Mirte

19 Juni 2014 | Nederland, Maasdijk

De afgelopen weken zijn als een speer gegaan na mijn examens. Het begon allemaal in Friesland en ben vanaf daar door naar Limburg, Zeeland en Groningen gegaan en nu wordt het toch bijna tijd voor mijn grote reis naar Costa Rica. Vandaag de backpack uitgezocht en alle hostels op een rijtje gezet en over 7 nachtjes gaat het toch echt gebeuren.

De spanning stijgt al, maar gelukkig ben ik wel geslaagd voor mijn VWO examen :) en hopelijk overstijgen de zenuwen me niet morgen voor mijn autopraktijk, want het zou toch heel erg mooi zijn als ik alles in ene keer haal!

Met een tijdsverschil van 8 uur tussen Costa Rica en Nederland ga ik een hele lange dag tegemoet vrijdag 27 juni, want ik vlieg om 8 am van Düsseldorf met een overstap in Madrid naar San Jose. Gelukkig zijn er kennissen aan de andere kant die me met open armen zullen ontvangen de eerste 2 nachten, zodat ik met veel energie aan mijn reis kan beginnen.

Er staat nu alleen nog maar vrijwilligerswerk met schildpadjes op de planning van 1 tot 11 juli en daarna zie ik wel wat er in Costa Rica te beleven valt.

Het is niet zomaar een land, maar met al die regenwouden en volkanen zal het vast wel een bijzonder avontuur worden;

I will keep you guys up to date

  • 29 Juni 2014 - 17:00

    Conny :

    Het avontuur is begonnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirte

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 12131

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 06 Augustus 2014

Costa Rica

14 Februari 2013 - 27 Februari 2013

A new discovery of India

08 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Thailand; here we go

17 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Malta 2011

Landen bezocht: