Something different - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu Something different - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu

Something different

Door: Mirte Huisman

Blijf op de hoogte en volg Mirte

29 Juni 2014 | Costa Rica, San José

Wat een mooi land dit Costa Rica! Nadat ik de vlucht had overleefd van ongeveer 14 uur werd ik door kennissen van mijn ouders naar hun huis gebracht om daar de komende 2 dagen te verblijven. Het uitzicht was schitterend met een mooie berg en daarbovenop windmolens, die even duur waren voor gebruik als dat het oplevert. Die avond brachten we een bezoekje aan de big shopping mal en de dag erop keken we bij een babyshower van vrienden van de familie de wedstrijd chili tegen Brazilië en spannend dat het was. Het was ook leuk om de cultuur van Costa Rica zo te beleven bij lokale mensen.
Vandaag speelde Nederland tegen Mexico en het was heel erg spannend en vooral grappig om die familie zo fanatiek te zien kijken ernaar ;)
Na de wedstrijd bracht de vader me naar het Gaudys Backpackers Hostel in San Jose waar ik de wedstrijd tegen Costa Rica ging kijken. Wat een gekkenhuis is het hier met voetbal. Ben benieuwd hoe ze het tegen Nederland gaan doen. Mijn eerste ervaring met hostels is best wel goed gekomen na het eerste uur en ik ben ook gelijk op stap geweest om de city center te bekijken.
Op sommige momenten mis ik wel echt thuis, maar op andere ben ik benieuwd wat Costa Rica mij nog te brengen heeft.
Morgen de stad verkennen met de Franse Manon en de dag erna vertrek ik naar playa Matapalo voor het vrijwilligerswerk met schildpadden dus ik ben in ieder geval benieuwd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirte

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 12122

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 06 Augustus 2014

Costa Rica

14 Februari 2013 - 27 Februari 2013

A new discovery of India

08 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Thailand; here we go

17 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Malta 2011

Landen bezocht: