This week - Reisverslag uit Valletta, Malta van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu This week - Reisverslag uit Valletta, Malta van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu

This week

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

27 Juli 2011 | Malta, Valletta

Zondag ging ik lekker naar de zee. Het was heerlijk! Daarna ging ik gwn met mensen chillen op het balkon van ons hotel; Maandag had ik gwn nog les in niveau 3 maar ik had eigelijk dus naar niveau 4 moeten gaan, want ik had in de ochtend een toets gemaakt om een level hoger te gaan en heb het gehaald. Echt silly. Pip, mijn nieuwe kamergenoot kwam zondag aan en die blijft nu met mij en hazal nog anderhalve week in malta!! :) gister was ik me vergeten op te geven voor Karten dus dat is wel jammer maar ik ben nu dus wel beter uitgeslapen. Het is hier echt super, behalve dat iedereen net een speech kreeg dat iemand dood is gegaan van 14 een jongen uit duitsland van over de balkonnen springen, dus dat is wel sad :( Niveay 4 met engels is echt veel chiller en we doen ook leukere dingen, bijv. een toneelstukje, brandnames opschijven, wie ben ik, enz. Het zwembad op ons hotel is echt chill; het is er heerlijk 30 graden en het waait. De afgelopen 3 dagen heb ik mijn lekkere fleecetrui aangehad in de klas en ook soms buiten omdat het zoo koud was (27 graden ;) ) de airco is gwn te koud en iedereen keek me heel gek aan omdat ik eruit zag dat ik ging skieen xD
Buiten alle negatieve punten kan ik toch nog heel positief blijven. Ik maak Hazal de hele tijd weer happy!!

Veel plezier; ik heb btw 1 dag regen gehad; maar dan wel met 25 graden :))


Xxxxx Speak now (Taylor Swift) :)

  • 27 Juli 2011 - 16:06

    Maaike:

    Hee!!
    Leuke foto's!!
    xx

  • 28 Juli 2011 - 05:30

    Conny:

    Wil je vertellen wie, wie op de foto is?
    we kunnen natuurlijk wel zien, dat je erg bruin ben! je zult wel afsteken in NL bij al die mensen die in NL vakantie hebben gevierd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Malta 2011

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2011

Last day in Malta!

01 Augustus 2011

Souvenir shoppen en een rustige maandag ochtend

30 Juli 2011

love & other inventions

27 Juli 2011

This week

23 Juli 2011

Gozo
Mirte

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 12153

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 06 Augustus 2014

Costa Rica

14 Februari 2013 - 27 Februari 2013

A new discovery of India

08 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Thailand; here we go

17 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Malta 2011

Landen bezocht: