Souvenir shoppen en een rustige maandag ochtend - Reisverslag uit Valletta, Malta van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu Souvenir shoppen en een rustige maandag ochtend - Reisverslag uit Valletta, Malta van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu

Souvenir shoppen en een rustige maandag ochtend

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

01 Augustus 2011 | Malta, Valletta

Gister had ik alle tijd om op te staan en te ontbijten, samen met pip, amber en roos hadden we een ontbijtje gehad. Daarna gingen hun naar spash and fun, waar ik niet heen ging omdat ik niet zo'n zin had. Hazal en ik gingen even souvenir shoppen omdat ik dat zo graag wilde; we zijn maar liefst 3,5 uur bezig geweest om alle winkels af te lopen en heb vervolgens maar 3 dingen gekocht ;)
Toen we terug waren waren we zo kapot dat we even gingen relaxen en een boekje in de zon lezen. In de avond was het zoals elke andere avond gewoon relaxen met vrienden. In de avond kwam Kamila onze nieuwe kamergenoot (pools) binenn en wij sliepen gwn door ;) Vanochtend moesten wij pas om 11 uur naar de les en gingen we allemaal spelletjes doen. Ik ben net terug gekomen van een smoothie halen bij Dr. Juice, echt heerlijk;
see yah

  • 01 Augustus 2011 - 15:12

    Conny:

    Oh, ik kan niet wachten om het kadotje uit te pakken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Malta 2011

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2011

Last day in Malta!

01 Augustus 2011

Souvenir shoppen en een rustige maandag ochtend

30 Juli 2011

love & other inventions

27 Juli 2011

This week

23 Juli 2011

Gozo
Mirte

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 12165

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 06 Augustus 2014

Costa Rica

14 Februari 2013 - 27 Februari 2013

A new discovery of India

08 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Thailand; here we go

17 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Malta 2011

Landen bezocht: