love & other inventions - Reisverslag uit Valletta, Malta van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu love & other inventions - Reisverslag uit Valletta, Malta van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu

love & other inventions

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

30 Juli 2011 | Malta, Valletta

Op woensdag ben ik gezellig uit eten geweest net zoals vorige week woensdag. Toen was de burger & fries niet echt lekker. Dus dacht ik even spaghetti te nemen, maar dit keer was dus de burger lekker en de spaghetti niet zo lekker. Op donderdag ging ik naar het strand samen met Hazal en gingen we even zwemmen. Andere mensen gingen op de banana boat, ik ging niet want ik was het vergeten op te geven. Verders was het heel gezellig en gingen we om 12 uur weg, want anders zou je verbranden. Daarna hadden we gezellig les en gingen we met emma, roos, amber, pip, hazal en nog een paar naar de Mac. Verders gingen we chillen op het balkon en ratatouille kijken; Vrijdag hadden we in de ochtend les in het zwembad en gingen we daarna het stadje Mdina bezoeken, het zag er heel erg mooi en oud uit en het was onze laatste dag met emma. toen we terug waren hadden we een pizzapoolparty; dus dat houd in dat je eerst ff lekker pizza gaat eten in het restaurant en daarna een party in het zwembad. Hazal en ik moesten iets aan Lizz (staff) vragen over sightseeing en moesten naar het zwembad en werden we er met kleren en al ingegooid door de jongens. Lekker even zwemmen en in de avond easy A kijken, die de rest behalve ik niet heb afgekeken, omdat ik om 00.00 naar wouter happy b-day wilde sturen :P want die was vandaag jarig. Daarna gingen we lekker slapen tot 5 uur om emma uit te zwaaien en al de andere nederlanders en 1 belg :) Toen gingen we weer even slapen voor 3 uurtjes, want we gingen vandaag naar comino ook wel bekend als de blue lagoon :D
Nic kwam ons gelukkig wekken om 8 uur want hij moest weer over zijn balkon naar zijn kamer voor de laatste keer, want hij moest dit weekend weg. Lekker ontbijten met toast, jam, en chocolademelk :)

Toen we in de bus zaten naar comino was iedereen heel dood, door te weinig slapen. haha. We moesten met een speedboot naar comino toe en het was echt supergaaf. Toen we aankwamen zagen we dat we banana konden rijden dus we wilden dat gelijk doen. eerst even daar rondzwemmen, foto's maken en van het uitzicht genieten en daarna op de bananaboot gezeten. Het was echt het geld waard. We vielen 2 keer. en na de 1e keer ging ik vooraan zitten en toen viel ik bijna gelijk weer; Maar het was echt supergaaf. Na comino gingen we in het zwembad even zwemmen.
En dat was dat;
Byebye de volgende keer schrijf ik iets minder;

  • 31 Juli 2011 - 20:58

    Conny:

    de laatste week gaat van start. nog even lekker studeren. veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Malta 2011

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2011

Last day in Malta!

01 Augustus 2011

Souvenir shoppen en een rustige maandag ochtend

30 Juli 2011

love & other inventions

27 Juli 2011

This week

23 Juli 2011

Gozo
Mirte

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 12156

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 06 Augustus 2014

Costa Rica

14 Februari 2013 - 27 Februari 2013

A new discovery of India

08 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Thailand; here we go

17 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Malta 2011

Landen bezocht: