Last day in Malta! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu Last day in Malta! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu

Last day in Malta!

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

05 Augustus 2011 | Malta, Valletta

Heeey allemaal,
deze hele week heb ik het druk gehad met alerlei dingen. Ik ben opnieuw naar Valetta geweest, ben naar een foamparty geweest, naar Blue Grotto geweest en vanmiddag ga ik op een cruise en snorkelen.
Dinsdag ging ik naar Valetta om lekker veel te shoppen. We hadden 2 uur de tijd en ik heb helemaal niks gevonden :( Wel jammer maar wel beter voor my money; Woensdag had ik eerst in de ochtend les en daarna ging ik lekker in het zwembad liggen zonne en baantjes trekken, echt heerlijk! Gister ben ik naar Blue Grotto geweest in de ochtend. Blue Grotto is een grot waar het water blauw is, vandaar de naam. We gingen een rondje rond Blue Grotto varen en daarna gingen we in het water springen vanaf een kleine cliff, het was echt supercool; Als je onderwater keek met een snorkel was het adembenemend!! In de middag had ik les en gingen we allerlei spelletjes doen en een ecofriendly product inventen ;)
Ik was supermoe dus ik ging al om half 11 naar bed, want ik had ook nog eens koppijn. Vandaag gingen we tijdens het ontbijt een filmpje maken voor de prijzen van ef. Vorig jaar kon je een ipad winnen, hopen dat we winnen. Het filmpje is al bijna af en is echt supercool :)
ByeBye, ik heb les bij het zwembad!!
En morgen zit ik alweer in het koude Nederland.

  • 06 Augustus 2011 - 20:51

    Jeannette:

    hoi Mirte leuk dat je het zo naar je zin hebt, je hebt vast een hoop nieuwe mensen leren kennen. wat op zichzelf al leuk is , daarnaast een ervaring rijker dat je het ook alleen kan redden . Goed hoor. tot ziens en de rest van je verhalen gaan we thuis nog wel horen. Groetjes. Jeannette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Malta 2011

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2011

Last day in Malta!

01 Augustus 2011

Souvenir shoppen en een rustige maandag ochtend

30 Juli 2011

love & other inventions

27 Juli 2011

This week

23 Juli 2011

Gozo
Mirte

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 12152

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 06 Augustus 2014

Costa Rica

14 Februari 2013 - 27 Februari 2013

A new discovery of India

08 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Thailand; here we go

17 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Malta 2011

Landen bezocht: