Last day in Malta! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu Last day in Malta! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu

Last day in Malta!

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

05 Augustus 2011 | Malta, Valletta

Heeey allemaal,
deze hele week heb ik het druk gehad met alerlei dingen. Ik ben opnieuw naar Valetta geweest, ben naar een foamparty geweest, naar Blue Grotto geweest en vanmiddag ga ik op een cruise en snorkelen.
Dinsdag ging ik naar Valetta om lekker veel te shoppen. We hadden 2 uur de tijd en ik heb helemaal niks gevonden :( Wel jammer maar wel beter voor my money; Woensdag had ik eerst in de ochtend les en daarna ging ik lekker in het zwembad liggen zonne en baantjes trekken, echt heerlijk! Gister ben ik naar Blue Grotto geweest in de ochtend. Blue Grotto is een grot waar het water blauw is, vandaar de naam. We gingen een rondje rond Blue Grotto varen en daarna gingen we in het water springen vanaf een kleine cliff, het was echt supercool; Als je onderwater keek met een snorkel was het adembenemend!! In de middag had ik les en gingen we allerlei spelletjes doen en een ecofriendly product inventen ;)
Ik was supermoe dus ik ging al om half 11 naar bed, want ik had ook nog eens koppijn. Vandaag gingen we tijdens het ontbijt een filmpje maken voor de prijzen van ef. Vorig jaar kon je een ipad winnen, hopen dat we winnen. Het filmpje is al bijna af en is echt supercool :)
ByeBye, ik heb les bij het zwembad!!
En morgen zit ik alweer in het koude Nederland.

• 06 Augustus 2011 - 20:51

Jeannette:

hoi Mirte leuk dat je het zo naar je zin hebt, je hebt vast een hoop nieuwe mensen leren kennen. wat op zichzelf al leuk is , daarnaast een ervaring rijker dat je het ook alleen kan redden . Goed hoor. tot ziens en de rest van je verhalen gaan we thuis nog wel horen. Groetjes. Jeannette.