1e twee dagen in het zonnige Malta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu 1e twee dagen in het zonnige Malta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu

1e twee dagen in het zonnige Malta

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

19 Juli 2011 | Malta, Valletta

Op zondagnacht kwam ik om half 2 aan in het hotel. Moest ik opeens borg betalen; I didn't know. Daarna ging ik naar mijn kamer in mijn eentje, waar ik vervolgens wordt doorgestuurd naar de receptie om op een andere kamer te gaan slapen want die kamer was vol. Toen ik eindelijk er was sliep iedereen al. Ik sliep met 2 zwitsersen en 1 rus. Ik lag naast die rus en al gauw merkte ik waarom die 2 zwitserse daar niet naast sliepen. Ze snurkten alle 3 dus ik sliep pas rond 4 uur.
De volgende ochtend ging ik met Hazal (een meisje die ik in het vliegtuig heb leren kennen) ontbijten en naar school. Al gauw had ik mijn draai gevonden en had ik emma ontmoet, ze zat in mijn klas dus we gingen naar het strand om even te chillen. Daarna ging ik mijn koffers pakken en ging ik bij Emma op de kamer slapen. Hazal kwam er ook bij die dag en we hebben er een leuke avond van gemaakt.
Vandaag was de leukste dag. Emma en ik gingen een writing toets maken om een niveau omhoog te kunnen en we hebben het jammergenoeg allebei niet gehaald. Ik zat uiteindelijk alleen maar te klieren in de les omdat het zo makkelijk was. We zijn na de les naar Valletta geweest, de hoofdstad van Malta. De busrit was lekker warm en toen we daar aankwamen settlede wij (Emma, ik, Bing, Fabian, Daan) ons lekker in de Mac om een MacFlurry te halen.
Daarna gingen we weer terug en hebben we lekker in het hotel te eten en daarna even chillen met vrienden.

Xx Mirte

  • 20 Juli 2011 - 05:02

    Conny:

    Fijn om zo'n gezellig berichtje te lezen. zo te horen heb je een paar gezellige meiden ontmoet.
    TIP: tijdens je schooluren serieus zijn. de toets heb je niet gehaald, dus er kan nog wat verbeterd worden.

    succes en veel plezier.

  • 20 Juli 2011 - 05:31

    Iris:

    superleuk hoor ! je moet ook wel wat opsteken hea van die lessen ;)

  • 20 Juli 2011 - 06:43

    Linda.:

    Zo te zien heb je het erg naar je zin! Leuk verhaal ook! Het is in NL nu 24 graden met zon. Dus eindelijk een beeeeeetje iets vergelijksbaars met mijn vakantie (moet er wel 8 graden bij opgeteld worden). Bij jou is t ook warm zie ik! Lekkerr. Nou veel plezier nog! Ciao.

  • 20 Juli 2011 - 13:18

    Wouter:

    Ik lees je blogje nu pas, zo te horen vind je het erg leuk daar! Fijn dat je nu in een andere kamer slaapt waar niemand snurkt! ;-)

    Hou ons op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Malta 2011

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2011

Last day in Malta!

01 Augustus 2011

Souvenir shoppen en een rustige maandag ochtend

30 Juli 2011

love & other inventions

27 Juli 2011

This week

23 Juli 2011

Gozo
Mirte

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 12166

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 06 Augustus 2014

Costa Rica

14 Februari 2013 - 27 Februari 2013

A new discovery of India

08 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Thailand; here we go

17 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Malta 2011

Landen bezocht: