Het heerlijke zwembad op ons hotel - Reisverslag uit Valletta, Malta van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu Het heerlijke zwembad op ons hotel - Reisverslag uit Valletta, Malta van Mirte Huisman - WaarBenJij.nu

Het heerlijke zwembad op ons hotel

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

21 Juli 2011 | Malta, Valletta

Dus ik zit hier nu al 4 dagen en het is en blijft 35 graden. Gisteren ben ik naar de skyclub geweest met Hazal en het was superleuk. Daarvoor gingen we uit eten met alle mensen van het topaz hotel die bij ef horen. Hamburger met friet; Heerlijk!!! Vanavond ga ik in het hotel zelf eten en dat word pas mijn 2e keer. ik hoop dat het net zo lekker is als de vorige keer. Vanavond ga ik ook naar de mega party; en het schijnt echt super leuk te zijn, dus ik hooop het.

Ik hoorde dat het lekker weer aan het worden is in nederland dus ik hoop dat jullie nog lekker kunnen zonnen en bruin worden net zoals ik :)

Xx

• 21 Juli 2011 - 19:03

Conny:

Dit klinkt wel erg als vakantie. Hoe staat het met de vorderingen van de studie?
    Wat is de "skyclub"? toch geen discotheek zeker!
    heb je ook al foto's gemaakt die je met ons kan delen?
    liefs,xx

• 23 Juli 2011 - 20:50

Maaike:

Haha leuk!!
    Lekker weer en Nederland past niet echt in een zin :( Regen en Nederland wel jammer genoeg :( Maaarja, veel plezier nog daar! xxx